Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~ExSandiego

Fajnie dobrane kolory, naprawdę czuć jakby się było w jakiejś piwnicy, postacie również ciekawie zrobione, a że jeszcze litografia to bardzo ładna odbitka.


ciekawe zdjątko,
te budki telefoniczne robią intrygujace wrażenie.


Nieostre i nic szczególnego nie wnosi.
Efekt jaki dodałaś do tła raczej pogarsza sprawe niż naprawia


Ten słoń jest genialny


Ładna praca,
ale mam takie wrażenie że trochę ci uciekł kształt głowy


Bardzo ciekawa praca, świetnie wykożystane pastele


Ciekawe ciekawe, i niestety w niektórych przypadkach smutna prawda


Boziu ..... nie przepadam za politykami to fakt ale ten komiks jest okropny, pod wzgledem przekazu i wykonania


całkiem przyjemna kreska ( ale nie rewelacyjna ), jest tu jeszcze jedna rzecz a właściwie jej brak : sens !?


niechlujnie narysowane ,tak jak reszta twoich prac, brak jakiego kolwiek śladu płęty (w twoich poprzednich pracach mozna ją chociaż troche wyczuć, tu wogule). Od jak dawna rysujesz ?


Masz fajna kreske ale musze powiedzieć że ten komiks jest prostacki i obrzydliwy, skoro cie denerwują to czemu właściwie robisz coś takiego


bardzo fajna fotografia, tej białej ramki mogło by nie być, bardziej odwraca uwage od zdjecia niż ją skupia ( ktrótko mówiąc : razi w oczy )


XD


pomysł ciekawy, ale wykonanie gorsze : po co te palce (psują to zdjęcie), tło wypala oczy i częściowo odwraca uwage od ślimaka


za duże, mozna by było jeszcze troche nad tym posiedzieć i może by coś z tego było, ale jest owiele lepsze od twojego zdjęcia z tym pawianem


nie no przepraszam bardzo ale coś takiego (mam na mysli zdjęcie oczywiście) nie powinno nawet sie tu znaleźć, zdjecie nie przedstawia żadnych wartości artystycznych


kurde i przez te wszystkie lata tego nie zauważyłem.
Jestem jedyną ludzką (jako tako) postacią w tym gronie, z kim ja się zadaje z wiewiórą i bobrem w kaszkiecie :P


ile razy zginąłeś, żeś jest taki blady :P


dobre bardzo fajnie G man narysowany, prawie jak prawdziwy :P


wololololololol świetne :D


Świetne, i pomysł i wykonanie


pasują do tego te liniowe postacie, i całkiem fajny motyw ,szkoda tylko że ci bok ucięło


git :D


hahaha genialne, a ta twoja mina na ostatnim rysunku zwala z nóg :D


hehe jak zawsze świetne :D

a propo tego filmiku o którym wspomniał Kasownik, to ja nie mam nic przeciwko(jak wspomniałeś o pokazaniu znajomym) jeżeli uznasz że warto



1 2 3 4 5 6 ... 11 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt